Nakupní košík
0 položek - 0 Kč
Limitovaná akční nabídka
INF%
ušetrěno
-934 Kč
 Mezo II Police P/1/10

Mezo II Police P/1/10

Vlastnosti: Univerzální závěsná police na stěnu MEZO P/1/10. Maximální nosnost police je 10 ..

0 Kč772 Kč Ex Tax: 638 Kč

Do konce akce zbývá

  • 0

    Dní

  • 0

    Hodin

  • 0

    Minut

  • 0

    Sekund

Úchyt T37
-49%
ušetrěno
111 Kč

Úchyt T37

Akce -49%
24 měsíců
2 až 4 týdny
Konečná cena po slevě: 94 Kč
Cena podobného modelu:* 186 Kč
Ušetřeno: 92 Kč
Cena zboží bez DPH: 78 Kč

Úchyt T37,  rozteč 160 mm.

Vhodný pro moderní kuchyně Delano, Edan, Tabes, Tafne a Top Line

Jak můžeme předejít reklamaci?

Náš tým je připraveny Vám se vším poradit a předejít tak k možným reklamacím. Rádi poradíme s výběrem látky, orientací sedací soupravy, velikosti a dekoru konkrétního zboží.

Zboží zakoupené v našem online obchodě se snažíme rozvážet především vlastními vozy. Před rozvozem prochází zboží dvojitou kontrolou. To vše, abychom jsme předešli poškození, záměně a případné reklamaci. Věřte, že se snažíme k Vaší objednávce přistupovat s maximální péčí a odpovědností a víme jak je nepříjemné, když ze zakoupeného zboží nemáte radost. Chceme mít zákazníky, kteří budou spokojeni s našimi službami, ale i se samotným zakoupeným zbožím, neboť pouze tehdy se k nám znovu vrátí.

A proto, se stejným způsobem, jako jsme Vaši objednávku vyřizovali, jsme připraveni řešit i této takzvané nepříjemné situace.

I přesto se někdy může stát, že zboží neodpovídá vašim požadavkům a vy chcete zboží vrátit nebo reklamovat.

Všichni zákazníci, kteří u nás nakoupí, mohou zboží do 14-ti dnů od převzetí vrátit a to i bez udání jakéhokoliv důvodu.

Za jakých podmínek mohu zboží vrátit

  • zboží nesmí být použito a rozbaleno
  • zboží musí být kompletní (včetně příslušenství, návodu, atd.)
  • zboží nesmí být žádným způsobem poškozeno, včetně originální krabice či balení (doporučujeme vzhledem k tomuto faktu, aby při vybalování zboží nebyl poničen originální obal a krabice)
  • společně s vrácením zbožím je třeba zaslat také originál daňového dokladu
  • poštovné spojené se zasláním zboží hradí kupující, vrácené zboží by mnělo být při přepravě pojištěné na částku odpovídající hodnotě objednaného zboží
  • zboží nesmí být zasíláno na dobírku, takováto zásilka nemůže být z naši strany přijata
  • při splnění všech výše uvedených podmínek Vám plnou kupní cenu zašleme a to nejpozději do 30 pracovních dnů po fyzickém obdržení vrácení zboží. Zpravidla je celý proces, ale mnohem rychlejší a peníze jsou vráceny během několika dnů.
  • v případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek (zboží bude již použité obal poničený atd.) nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží Vám bude vráceno zpět.

Jak zboží reklamovat?

  • vyplňte prosím speciální reklamační formulář, který je k dispozici ve spodní částí této stránky v kolonce zákaznický servis Reklamace. Jeho vyplnění by mělo být pro vás jednoduché.
  • je potřebné vyplnit veškeré údaje včetně čísla a data objednávky
  • důležité je doložit foto reklamovaného dílů nebo produktu
  • do poznámky popsat důvod reklamace
  • poté formulář ODESLAT, kde začíná proces řešení vaší reklamace (podle zákona je na vyřízení reklamace 30 pracovních dnů), ale po doložení potřebných podkladů se snažíme reklamované zboží řešit co nejrychleji.

V případě, že byste měli jakékoliv dotazy tykající se vracení či výměny zboží, můžete se na nás kdykoliv obrátit.


94 Kč
Tagy: úchyt