Nakupní košík
0 položek - 0 Kč
Limitovaná akční nabídka
INF%
ušetrěno
-934 Kč
 Mezo II Police P/1/10

Mezo II Police P/1/10

Vlastnosti: Univerzální závěsná police na stěnu MEZO P/1/10. Maximální nosnost police je 10 ..

0 Kč772 Kč Ex Tax: 638 Kč

Do konce akce zbývá

  • 0

    Dní

  • 0

    Hodin

  • 0

    Minut

  • 0

    Sekund

Stojan na kytky, dřevěný- šedý
-38%
ušetrěno
419 Kč

Stojan na kytky, dřevěný- šedý

Akce -38% Skladem
24 měsíců
do týdne
 28.10.2018
Konečná cena po slevě: 566 Kč
Cena podobného modelu:* 912 Kč
Ušetřeno: 345 Kč
Cena zboží bez DPH: 468 Kč
Minimální objednávka ks: 10

Dřevěný stojan na květiny v šedé barvě. Stojan na květiny můžete umístit všude tam, kde chcete prostor zútulnit květinovou výzdobou.

Lehká konstrukce Vám zajistí snadnou manipulaci.

Jak můžeme předejít reklamaci?

Náš tým je připraveny Vám se vším poradit a předejít tak k možným reklamacím. Rádi poradíme s výběrem látky, orientací sedací soupravy, velikosti a dekoru konkrétního zboží.

Zboží zakoupené v našem online obchodě se snažíme rozvážet především vlastními vozy. Před rozvozem prochází zboží dvojitou kontrolou. To vše, abychom jsme předešli poškození, záměně a případné reklamaci. Věřte, že se snažíme k Vaší objednávce přistupovat s maximální péčí a odpovědností a víme jak je nepříjemné, když ze zakoupeného zboží nemáte radost. Chceme mít zákazníky, kteří budou spokojeni s našimi službami, ale i se samotným zakoupeným zbožím, neboť pouze tehdy se k nám znovu vrátí.

A proto, se stejným způsobem, jako jsme Vaši objednávku vyřizovali, jsme připraveni řešit i této takzvané nepříjemné situace.

I přesto se někdy může stát, že zboží neodpovídá vašim požadavkům a vy chcete zboží vrátit nebo reklamovat.

Všichni zákazníci, kteří u nás nakoupí, mohou zboží do 14-ti dnů od převzetí vrátit a to i bez udání jakéhokoliv důvodu.

Za jakých podmínek mohu zboží vrátit

  • zboží nesmí být použito a rozbaleno
  • zboží musí být kompletní (včetně příslušenství, návodu, atd.)
  • zboží nesmí být žádným způsobem poškozeno, včetně originální krabice či balení (doporučujeme vzhledem k tomuto faktu, aby při vybalování zboží nebyl poničen originální obal a krabice)
  • společně s vrácením zbožím je třeba zaslat také originál daňového dokladu
  • poštovné spojené se zasláním zboží hradí kupující, vrácené zboží by mnělo být při přepravě pojištěné na částku odpovídající hodnotě objednaného zboží
  • zboží nesmí být zasíláno na dobírku, takováto zásilka nemůže být z naši strany přijata
  • při splnění všech výše uvedených podmínek Vám plnou kupní cenu zašleme a to nejpozději do 30 pracovních dnů po fyzickém obdržení vrácení zboží. Zpravidla je celý proces, ale mnohem rychlejší a peníze jsou vráceny během několika dnů.
  • v případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek (zboží bude již použité obal poničený atd.) nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží Vám bude vráceno zpět.

Jak zboží reklamovat?

  • vyplňte prosím speciální reklamační formulář, který je k dispozici ve spodní částí této stránky v kolonce zákaznický servis Reklamace. Jeho vyplnění by mělo být pro vás jednoduché.
  • je potřebné vyplnit veškeré údaje včetně čísla a data objednávky
  • důležité je doložit foto reklamovaného dílů nebo produktu
  • do poznámky popsat důvod reklamace
  • poté formulář ODESLAT, kde začíná proces řešení vaší reklamace (podle zákona je na vyřízení reklamace 30 pracovních dnů), ale po doložení potřebných podkladů se snažíme reklamované zboží řešit co nejrychleji.

V případě, že byste měli jakékoliv dotazy tykající se vracení či výměny zboží, můžete se na nás kdykoliv obrátit.

Parametry
Hmotnost 0,0 Kg
Rozměry 33.5x28x55cm

566 Kč