Jak nakupovat
VYHLEDÁNÍ ZBOŽÍ
• První variantou, jak Vámi požadovaný produkt můžete nalézt, je ve vyhledávači Google, Seznam a další.
• Druhou variantou vyhledávání je na našich internetových stránkách okénko pro Pokročilé hledání
• Třetí variantou na vyhledávání je tabulka Kategorie v levé části internetové stránky, kde je nábytek přehledně rozdělen dle využití
FILTRY A PROCHÁZENÍ KATEGORIÍ
• Pro vyhledání vhodného artiklu zboží máte možnost si seřadit dle nejprodávanější, nejlevnější, nejdražší, nejnovější a akční nabídky.
• Pro přehlednost podkategorií jsou přidány ilustrační fotografie.
• Pokud je na vybraný produkt akce, sleva či je produkt skladem, je vždy tato informace vyznačena barevně přímo na fotografii zboží.
MOŽNOST VOLBY
U některých výrobků je možnost vybírat z několika vlastností.
• U objednávání nábytku lze u některých artiklů vybrat možnost dekoru.
• U objednávání sedací soupravy si prohlédněte možnost výběru pravého či levého provedení, možnost dekoru.
• U objednávání postele si prohlédněte možnost výběru roštu, matrace, potahu matrace, korpusu postele.
• U objednání matrace si překontrolujte možnost atypického rozměru.
NÁKUP NA SPLÁTKY COFIDIS
Bližší informace najdete na stránkách https://www.iplatba.cz/informace-pro-zakazniky-v1/
KOŠÍK
Zboží je možné z košíku upravit nebo úpIně odstranit a to po kliknutí na košík, kde se Vám zobrazí vložené zboží. Pokud chcete upravit počet zboží, jednoduše zaměňte počet v kolonce příslušným symbolem (+ / -). Pokud máte zájem zboží z košíku zcela odstranit, klikněte na křížek a zboží bude vyřazeno.
Po vložení Vámi vybraného zboží do košíku vyplníte nutné údaje k úspěšnému dokončení objednávky. Potřebnými údaji jsou kontaktní údaje, údaje o dopravě a o platbě. Při vyplňování těchto údajů máte v pravé části zobrazeno veškeré Vámi objednané zboží. V přehledu uvidíte cenu objednaného zboží bez DPH i s DPH. Před odesláním objednávky se nezapomeňte seznámit s obchodními podmínkami.
Pokud jste držiteli karty SPHERE CARD, vložte 13timístné číslo čárového kódu pro získání slevy.
ZPRACOVÁNÍ OBJEDNÁVKY
Po odeslání Vaší objednávky Vám přijde na e-mail automatická odpověď systému o úspěšném nákupu. Objednávky jsou kontrolovány ručně našimi pracovníky, k případnému zachycení chyb a omylů. Naši pracovníci Vás budou telefonicky kontaktovat se sdělením informací o dodacích Ihůtách, případně k doplnění důležitých údajů. Poté bude objednávka zpracována našimi zaměstnanci a předána výrobci, popřípadě na sklad.
SJEDNÁNÍ TERMÍNU DODÁVKY
Naše zákazníky kontaktujeme 2 dny dopředu před předpokládaným doručením objednaného zboží.
DOPRAVA A PŘEVZETÍ ZBOŽÍ
Zboží rozvážíme přepravní společností, případně vlastními vozy. Při expedování zboží obdržíte na e-mail informace o podacím čísle (můžete si kontrolovat stav zakázky na stránkách přepravní společnosti) a Pokyny pro převzetí zásilky Zboží si ihned pečlivě překontrolujte.
REKLAMACE
Případnou reklamaci zadejte na stránky nabytek-pepe.cz, do sekce zákaznický servis - reklamace. Zde je potřeba vyplnit veškeré údaje označené jako povinné. Současně přiložte fotodokumentaci poškození, aby Vaše reklamace mohla být vyřízena v nejkratším možném termínu.
ON-LINE OBJEDNÁVKY
On-line objednávky můžete provádět i na telefonním čísle: +420 731 150 661 a to od pondělí až do neděle od 8:00 - 20:00 Závěrem Vám přejeme příjemný nákup a šťastnou volbu při výběru zboží. Váš tým Nábytku Pepe